Implanti dentali: ciò chì duvete sapè

Implanti dentalisò dispusitivi medichi implantati chirurgicamente in a mandibula per restaurà a capacità di una persona di masticari o a so apparenza.Furniscenu supportu per i denti artificiali (falsi), cum'è corone, ponti o denti.

Sfondate

Quandu un dente hè persu per una ferita o una malatia, una persona pò sperimentà cumplicazioni cum'è una rapida perdita di l'osse, un discorsu difettu, o cambiamenti à i mudelli di masticazione chì risultatu in discomfort.Sustituitu un dente persu cù un implant dentale pò migliurà significativamente a qualità di vita è a salute di u paci.
I sistemi di implanti dentali sò custituiti da un corpu di implantu dentale è un abutment di implant dentale è ponu ancu include una vite di fissazione di abutment.U corpu di l'implant dentale hè inseritu chirurgicamente in a mandibula in u locu di a radica di u dente.L'abutment di l'implant dentale hè generalmente attaccatu à u corpu di l'impiantamentu da a vite di fissazione di l'abutment è si estende attraversu e gengive in bocca per sustene i denti artificiali attaccati.

Implanti dentali

Raccomandazioni per i pazienti

Prima di sceglie l'impianti dentali, parlate cù u vostru duttore dentale nantu à i pussibuli benefici è risichi, è se site un candidatu per a prucedura.

Cose da cunsiderà:
● A vostra salute generale hè un fattore impurtante per determinà s'ellu hè un bon candidatu per l'implanti dentali, quantu tempu ci vole à guarì, è quantu tempu l'implante pò stà in u locu.
● Dumandate à u vostru duttore dentale chì marca è mudellu di sistema di implantu dentale hè utilizatu è mantene sta infurmazione per i vostri registri.
● U fumu pò influenzà u prucessu di guariscenza è diminuite u successu à longu andà di l'implant.
● U prucessu di guariscenza per u corpu di l'implantu pò piglià parechji mesi o più longu, durante quale tempu avete tipicamenti un abutment temporale in u locu di u dente.

Dopu a prucedura di l'implant dentale:
♦ Segui attentamente l'istruzzioni d'igiene orale chì vi dà u vostru duttore dentale.Pulisce regularmente l'implante è i denti circundanti hè assai impurtante per u successu à longu andà di l'implant.
♦ Schedule visite regularmente cù u vostru duttore dentale.
♦ Se u vostru implante si senti soltu o doloroso, dite immediatamente à u vostru duttore dentale.

Beneficii è Risichi
L'impianti dentali ponu migliurà significativamente a qualità di vita è a salute di una persona chì ne hà bisognu.Tuttavia, i cumplicazioni ponu accade à volte.Cumplicazioni ponu accade subitu dopu a piazza di l'implant dentale o assai più tardi.Certi cumplicazioni risultatu in fallimentu di l'implant (di solitu definitu cum'è l'implantazione o perdita).A fallimentu di l'implantu pò esse risultatu in a necessità di un altru prucessu kirurggicu per riparà o rimpiazzà u sistema di l'implant.

Vantaggi di i Sistemi di Impianti Dentali:
◆ Ripristina a capacità di masticari
◆ Ripristina l'aspettu cusmeticu
◆ Aiuta à mantene a mandibula da a diminuzione per via di a perdita di l'osse
◆ Preserve a salute di l'ossu è di e gengive circundante
◆ Aiuta à mantene i denti adiacenti (vicini) stabili
◆ Improves quality of life


Tempu di post: 22-oct-2022