11 manere di mantene i vostri denti sani

1. Ùn andate in lettu senza lavà i denti

Ùn hè micca sicretu chì a ricunniscenza generale hè di spazzola almenu duie volte à ghjornu.Eppuru, assai di noi cuntinueghjanu à trascuratà di lavà i nostri denti di notte.Ma a spazzola prima di u lettu sbarazza di i germi è a placca chì s'accumulanu in tuttu u ghjornu.

2. Spazzola bè

A manera di spazzola hè ugualmente impurtante - in fattu, fà un poviru travagliu di spazzola i denti hè guasi male cum'è micca spazzola à tuttu.Pigliate u vostru tempu, movendu u spazzole di denti in movimenti gentili è circulari per sguassà a placca.A placca senza rimozione pò indurisce, purtendu à l'accumulazione di calculus ègengivite(malattia di gomma precoce).

3. Ùn trascurate micca a to lingua

Placcapò ancu custruisce nantu à a vostra lingua.Ùn solu ùn pò purtà à u cattivu odore di bocca, ma pò purtà à altri prublemi di salute orale.Spazzola delicatamente a lingua ogni volta chì lavate i denti.

4. Aduprate un dentifricu fluoru

Quandu si tratta di pasta di denti, ci sò elementi più impurtanti per circà chì u putere di sbiancante è i sapori.Ùn importa micca a versione chì sceglite, assicuratevi chì cuntene fluoru.

Mentre chì u fluoruru hè statu sottumessu à u scrutiniu da quelli chì anu preoccupatu cumu impacta in altri spazii di a salute, sta sustanza resta un pilastru in a salute orale.Questu hè chì u fluoru hè una difesa di punta contra a carie dentale.Funziona cummattendu i germi chì ponu purtà à a carie, è ancu furnisce una barriera protettiva per i vostri denti.

5. Trattà u flossing cum'è impurtante cum'è spazzola

Parechji chì si spazzolanu regularmente trascuranu u filu."U flossing ùn hè micca solu per uttene quelli pezzi di cibo cinese o bròcoli chì ponu esse appiccicati trà i vostri denti", dice Jonathan Schwartz, DDS."Hè veramente un modu per stimulà e gengive, riduce a placca è aiuta à diminuisce a inflamazioni in a zona".

U flossing una volta à ghjornu hè di solitu abbastanza per piglià questi benefici.

6. Ùn lasciate micca chì e difficultà di flossing vi impediscenu

U flossing pò esse difficiule, in particulare per i zitelli è l'adulti anziani cù artrite.Piuttostu chè rinunzià, cercate l'arnesi chì ponu aiutà à sguassate i vostri denti.I filamenti dentali pronti per l'usu da a farmacia ponu fà a diferenza.

7. Cunsiderate u collu di bocca

L'annunzii facenu chì u collu di bocca pare necessariu per una bona salute orale, ma assai persone li saltanu perchè ùn sanu micca cumu travaglianu.Schwartz dice chì u colpu di bocca aiuta in trè manere: riduce a quantità di l'acidu in a bocca, pulisce i spazii difficili di spazzola in e intornu à e gengive, è remineralizes i denti."U collutori di bocca sò utili cum'è un strumentu supplementu per aiutà à mette e cose in equilibriu", spiega."Pensu chì in i zitelli è l'anziani, induve l'abilità di spazzola è u filu pò esse micca ideale, un collu di bocca hè particularmente utile".

Dumandate à u vostru dentista per cunsiglii specifichi di collutori di bocca.Certi marchi sò megliu per i zitelli, è quelli cù denti sensittivi.U collutoriu di prescription hè ancu dispunibule.

8. Beie più acqua

L'acqua cuntinueghja esse a megliu bevanda per a vostra salute generale - cumpresa a salute orale.Inoltre, per regula, Schwartz ricumanda di beie acqua dopu ogni manghjà.Questu pò aiutà à lavà alcuni di l'effetti negativi di l'alimenti è e bevande appiccicose è acide trà i spazzole.

9. Manghjate frutti è ligumi croccanti

L'alimenti pronti à manghjà sò convenienti, ma forsi micca tantu quandu si tratta di i vostri denti.Manghjendu prudutti freschi è croccanti ùn solu cuntene più fibra sana, ma hè ancu a megliu scelta per i vostri denti."Dicu à i genitori di fà i so figlioli nantu à cibi più difficili da manghjà è masticari à una età più ghjovana", dice Schwartz."Allora, pruvate d'evità e cose elaborate eccessivamente molle, smette di tagliate e cose in picculi pezzi, è fate funzionare queste mascelle!"

10. Limite l'alimenti zuccarati è acidi

In ultimamente, u zuccheru si cunvertisce in l'acidu in a bocca, chì pò poi erode l'esmalte di i vostri denti.Questi acidi sò ciò chì portanu à cavità.I frutti acidi, i tè è u caffè ponu ancu sguassate l'esmalte dentale.Mentre ùn avete micca bisognu di evità tali alimenti in tuttu, ùn hè micca male per esse attentu.

11. Vede u vostru dentista almenu duie volte à l'annu

I vostri abitudini di ogni ghjornu sò cruciali per a vostra salute orale generale.Eppuru, ancu i spazzole è i flossers più dutiful anu bisognu di vede un dentista regularmente.À u minimu, duvete vede u vostru dentista per pulizziari è cuntrolli duie volte à l'annu.Ùn solu un dentista pò caccià u calculu è circàcavità, ma seranu ancu capaci di scopre i prublemi potenziali è offre suluzione di trattamentu.

Alcune cumpagnie d'assicuranza dentale coprenu ancu cuntrolli dentali più frequenti.Sè questu hè u casu per voi, prufittà di questu.Fate cusì hè particularmente utile si avete una storia di prublemi dentali, cum'è gingivitis o cavità frequenti.


Tempu di Postu: Dec-23-2022